Головна  →  ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР  →  Консультативно-дорадчий орган "Прозорий елетронний контроль"
КОНСУЛЬТАТИВНО-ДОРАДЧИЙ ОРГАН ПРИ КОМУНАЛЬНІЙ БЮДЖЕТНІЙ УСТАНОВІ "КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР МІСТА КИЄВА"
Консультативно-дорадчий орган «Прозорий електронний контроль» при комунальній бюджетній установі «Контактний центр міста Києва» створено з метою забезпечення в електронній формі громадського контролю за діяльністю установи та співпраці у підготовці й проведенні громадських обговорень з питань, що відносяться до її компетенції.
Положення про консультативно-дорадчий орган "Прозорий електронний контроль"
 
ДОКУМЕНТИ
Наказ № 10 від 30.06.2015 "Про створення робочої групи з підготовки установчих зборів для формування консультативно-дорадчого органу "Прозорий електронний контроль" при комунальній бюджетній установі "Контактний центр міста Києва"
Наказ №21 від 21.10.2015 Про затвердження Положення про консультативно-дорадчий «Прозорий електронний контроль» при комунальній бюджетній установі «Контактний центр міста Києва»
 
 ПРОТОКОЛИ ЗАСІДАНЬ
Протокол засідань № 1 від 25.06.2015 
Протокол засідань № 2 від 02.07.2015 
Протокол засідань № 3 від 09.07.2015 
Протокол засідань № 4 від 21.10.2015
Протокол засідань № 5 від 12.03.2016
Протокол засідань № 6 від 28.07.2016
Протокол засідань № 7 від 03.11.2016
 
 ПУБЛІКАЦІЇ
25.06.2015 Контактний центр міста Києва посилює взаємодію з громадськістю шляхом створення консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль»
02.07.2015 Порядок формування консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль» при Контактному центрі міста Києва обговорили за «круглим столом»
09.07.2015 Обрано склад консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль» при Контактному центрі міста Києва
21.10.2015 У Контактному центрі міста Києві затвердили положення про КДО «Прозорий електронний контроль»
12.03.2016 У Контакт-центрі переобрали голову консультативно-дорадчого органу "Прозорий електронний контроль"
28.07.2016 Відбулось чергове засідання КДО «Прозорий електронний контроль» при Контактному центрі міста Києва
03.11.2016 КДО «Прозорий електронний контроль» визначено шляхи поліпшення опрацювання звернень громадян з питань транспортного та дорожнього господарства
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень