КМДА Київська міська державна адміністрація
Офіційний інтернет-портал


КБУ «Контактний центр міста Києва» – це прямий зв’язок
громадян з Київською міською владою.

Щодня по телефону 15-51 оператори комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" приймають скарги і пропозиції від мешканців міста з метою покращення якості життя у столиці.

Організація була започаткована на базі колишньої Служби допомоги киянам Call-центр 15-51 і входить до Національної системи опрацювання звернень до органів влади.

Щоб надати компетентну та розгорнуту відповідь, усі звернення заявників оперативно потрапляють до відповідних структурних підрозділів адміністрації м. Києва.

У короткий термін співробітники «Контактного центру» надають якісну інформацію кожному, хто її потребує. 

Завдяки «гарячій лінії» контактного центру заявнику не доведеться писати звернення та приносити його для реєстрації в державну установу – достатньо буде лише подзвонити за багатоканальним телефоном 15-51  (зі стаціонарного) або за телефоном (044) 205-73-37 та озвучити свою проблему чи пропозицію оператору.

Для нас надзвичайно важливий кожен Ваш дзвінок, тому наша «гаряча лінія» працює цілодобово, без вихідних та у святкові дні.

Крім того, ви можете залишити своє звернення через веб-сайт «Контактного центру міста Києва» www.1551.gov.ua.

 

Кожен киянин може бути впевнений, що завдяки нам його звернення буде почуте, розглянуте і вирішене.

Разом ми зробимо життя у столиці краще!

 

 


Адреса цієї сторінки: http://kievcity.gov.ua/content/meta-ta-napryami-diyalnosti.html
При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.