Головна  →  ПРО НАС  →  Нормативно-правова база

Конституція України

 

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про звернення громадян"

 

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про доступ до публічної інформації"

 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  від 18 січня 2012 року № 21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя». Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади. Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя

 

Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади

 

ПОЛОЖЕННЯ про комунальну бюджетну установу «Контактний центр міста Києва»

 

Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя 

 

Рішення Київської міської ради від 16 лютого 2012 року N 93/7430 Про утворення комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва"

 

Розпорядження від 5 квітня 2012 року № 555 Про організаційно-правові заходи щодо утворення комунальної бюджетної установи “Контактний центр міста Києва”

 

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України "

 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування..."


ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади "

 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"

Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень