Головна  →  ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР  →  Рейтингові показники виконавців
РЕЙТИНГОВІ ПОКАЗНИКИ ВИКОНАВЦІВ
Узагальнена інформація щодо виконання звернень громадян з питань житлово-комунального господарства, отримана за результатами моніторингу показників соціально-економічного розвитку районів міста Києва, комунальною бюджетною установою "Контактний центр міста Києва", за період з 01.01.2015 по 31.12.2015
Комунальною бюджетною установою «Контактний центр міста Києва» проведено моніторинг соціально-економічного розвитку районів міста Києва, щодо питань житлово-комунального господарства, відповідно до розпорядження  виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.03.2015 № 258 «Про проведення моніторингу соціально-економічного розвитку районів міста Києва».
Узагальнена інформація щодо виконання звернень громадян з питань споживчого ринку, отримана за результатами моніторингу показників соціально-економічного розвитку районів міста Києва, комунальною бюджетною установою "Контактний центр міста Києва", за період з 01.01.2015 по 31.12.2015
Комунальною бюджетною установою «Контактний центр міста Києва» проведено моніторинг соціально-економічного розвитку районів міста Києва, щодо питань споживчого ринку, відповідно до розпорядження  виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.03.2015 № 258 «Про проведення моніторингу соціально-економічного розвитку районів міста Києва».
Узагальнена інформація для проведення оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій за окремими показниками  взята за період 01.01.2015 по 30.10.2015
На виконання окремого доручення Київського міського голови  В. Кличка від 01.04.2015 №9482 щодо проведення щомісячної оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій, комунальна бюджетна установа «Контактний центр міста Києва» здійснює моніторинг соціально-економічного розвитку районів міста Києва з метою формування зведених показників у сфері житлово-комунального господарства, забезпечення благоустрою міста та споживчого ринку. 
Узагальнена інформація для проведення оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій за окремими показниками  взята за період 01.01.2015 по 30.09.2015
На виконання окремого доручення Київського міського голови  В. Кличка від 01.04.2015 №9482 щодо проведення щомісячної оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій, комунальна бюджетна установа «Контактний центр міста Києва» здійснює моніторинг соціально-економічного розвитку районів міста Києва з метою формування зведених показників у сфері житлово-комунального господарства, забезпечення благоустрою міста та споживчого ринку. 
Узагальнена інформація для проведення оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій за окремими показниками  взята за період 01.01.2015 по 30.06.2015
На виконання окремого доручення Київського міського голови  В. Кличка від 01.04.2015 №9482 щодо проведення щомісячної оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій, комунальна бюджетна установа «Контактний центр міста Києва» здійснює моніторинг соціально-економічного розвитку районів міста Києва з метою формування зведених показників у сфері житлово-комунального господарства, забезпечення благоустрою міста та споживчого ринку. 
Рейтингова оцінка діяльності райдержадміністрацій з питань споживчого ринку за період з 01.01.2015 по 31.03.2015
За період з 01.01.2015 по 31.03.2015 з питань «Споживчого ринку» надійшло – 823 звернення.

Індекс задоволеності та виконання звернень по районним в місті Києві державним адміністраціям з питань споживчого ринку за I квартал 2015 року становить 100%.

 

 
Рейтинг виконавчої дисципліни по районним в місті Києві державним адміністраціям з питань житлового господарства за період з 01.01.2015 по 31.03.2015
За даними аналізу статистичних та аналітичних показників, було визначено індекс задоволеності та виконання звернень по районним в місті Києві державним адміністраціям з рейтингових питань житлового господарства за I квартал 2015 року. Відтак, за період з 01.01.2015 по 31.03.2015 надійшло – 45 762 звернення.

Індекс задоволеності по райдержадміністраціям розподілився наступним чином: Святошинська РДА (99,84%), Шевченківська РДА (99,66%), Солом’янська РДА (99,39%) та Деснянська РДА (99,10%).

 
Рейтинг виконавчої дисципліни по районним в місті Києві державним адміністраціям з питань житлового господарства за період з 01.01.2015 по 18.03.2015
 З питань житлово-комунального господарства до КБУ «Контактний центр міста Києва» надійшло 39 243 звернення за період з 1 січня по 18 березня 2015 року. Найбільшу кількість звернень зареєстровано від мешканців Солом’янського (6966 звернень), Святошинського (6556 звернень) та Шевченківського районів (5597).       Серед районів перші у рейтингу виконавчої дисципліни – Святошинський (99,56%) та Деснянський (99,07%). Найвищий індекс задоволеності киян реагуванням на їхні звернення у Святошинському (99,56%) та Солом’янському (98,85%).
 
Рейтинг виконавчої дисципліни по районним в місті Києві державним адміністраціям з питань житлового господарства за період з 01.01.2014 по 31.12.2014
  Найчастіше кияни звертаються до КБУ "Контактний центр міста Києва" щодо проблем житлово-комунального господарства. За період з 01.01.2014 р. по 31.12.2014 р. до установи надійшло 226 738 звернень з питань житлового господарства.
Перші позиції по відсотку виконаних звернень займають Шевченківська РДА (99,96%), Святошинська РДА (99,73%) та Печерська РДА (99,72%). На останніх місцях в рейтингу опинились – Дарницька РДА (97,23%) та Дніпровська РДА (94,01%). 
 
Рейтинг виконавчої дисципліни по районним в місті Києві державним адміністраціям з питань споживчого ринку за період з 01.01.2014 по 31.12.2014
 За період з 01.01. 2014 р. по 31.12.2014 р. до КБУ «Контактний центр міста Києва» надійшло 2593 звернення з питань функціонування споживчого ринку.
Серед районів першими у рейтингу виконавчої дисципліни – Голосіївський (100%), Оболонський (100%) та Печерський (100%). Найменший індекс задоволеності мешканцями щодо реагування на їхні звернення у Дніпровському районі (88,26%).

  
  
  
  
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень