Головна  →  Розподіл надходженням звернень в розрізі ТОП-10 сфер (за 2015 рік)
Розподіл надходження звернень громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва» в розрізі ТОП-10 сфер (за 2015 рік) 

Консолідовані показники діяльності комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» за 2015 рік відображають її динамічний розвиток. За період з 1 січня по 31 грудня 2015 року до Установи надійшло    665092 звернення громадян стосовно усіх сфер життєдіяльності міста Києва. За підсумком минулого року відмічено, що кияни найчастіше зверталися з проблемами, які відносилися до житлово-комунальної сфери, транспорту та дорожнього господарства, соціального забезпечення та ін.

Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень