Головна  →  ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР  →  Статистика та аналітика розгляду звернень
СТАТИСТИКА ТА АНАЛІТИКА РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ

Розподіл надходження звернень в розрізі ТОП-10 питань за сферами життєдіяльності міста за період з 21.01.2017 по 28.07.2017

За даними надходження звернень громадян до комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва", викладено розподіл звернень відповідно до ТОП-10 найпроблемніших сфер життєдіяльності міста Києва за період  з 21.01.2017 по 28.07.2017. 
Розподіл надходження звернень в розрізі ТОП-10 питань за сферами життєдіяльності міста за період з 01.01.2017 по 28.07.2017
За даними надходження звернень громадян до комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва", викладено розподіл звернень відповідно до ТОП-10 найпроблемніших сфер життєдіяльності міста Києва за період  з 01.01.2017 по 28.07.2017. 
Розподіл надходженням звернень громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва» в розрізі ТОП-10 сфер (за 2015 рік)
Консолідовані показники діяльності комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» за 2015 рік відображають її динамічний розвиток. За період з 1 січня по 31 грудня 2015 року до Установи надійшло   665092 звернення стосовно усіх сфер життєдіяльності міста Києва. Відмічено, що кияни найчастіше зверталися з проблемами, які відносилися до житлово-комунальної сфери, транспорту та дорожнього господарства, соціального забезпечення та ін.
TOП-10 найпроблемніших питань порушених у зверненнях громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва» за період з 01.01.2015 по 31.12.2015
За підсумком надходження звернень громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва», найчастіше кияни зверталися з проблемами, які відносилися до житлово-комунальної сфери, а саме – відсутність гарячого водопостачання (66362 звернення), відсутність опалення (36793 звернення), незадовільний стан ліфтового господарства (29719 звернень), відсутність опалення по стояку (24095 звернень), відсутність освітлення у під’їзді за відсутності/несправності лампочок (21853 звернення) та ін.
Розподіл надходження звернень в розрізі ТОП-10 питань за період з 01.01.2015 по 31.03.2015
Найбільш актуальні питання, які турбували мешканців міста з початку року – відсутність гарячого водопостачання (14199 звернень), незадовільний стан роботи ліфтового господарства (9109 звернень), відсутність опалення (8624 звернення), відсутність освітлення у під’їзді за відсутності чи несправності лампочок (3731 звернення); незадовільна температура гарячого водопостачання (6372 звернення) та ін.
Розподіл надходженням звернень в розрізі ТОП-10 сфер (за 2014 рік)
Перше місце у рейтингу займають питання житлового господарства 82% (311313 звернення). На другому місці – питання транспорту та дорожнього господарства 7% (17608).  На третьому – зауваження, побажання та пропозиції по роботі, які надходили від киян – 3 % (11496 звернень). 
TOП-10 найпроблемніших питань житлово-комунального господарства за період з 01.01.2014 по 31.12.2014 
 За 2014 рік до КБУ "Контактний центр міста Києва" надійшло майже 170 тисяч питань з житлово-комунального господарства. Найбільш актуальні – відсутність гарячого водопостачання (52735 звернень), відсутність опалення (27260 звернень), незадовільний стан роботи ліфтового господарства (19938 звернень), відсутність опалення по стояку (12470 звернень), відсутність електропостачання (11706 звернень)  тощо. 
 
 

Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень