КМДА Київська міська державна адміністрація
Офіційний інтернет-портал


СТАТИСТИКА ТА АНАЛІТИКА РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ

Розподіл надходження звернень в розрізі ТОП-10 питань за сферами життєдіяльності міста за період з 21.01.2017 по 28.07.2017

За даними надходження звернень громадян до комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва", викладено розподіл звернень відповідно до ТОП-10 найпроблемніших сфер життєдіяльності міста Києва за період  з 21.01.2017 по 28.07.2017. 
Розподіл надходження звернень в розрізі ТОП-10 питань за сферами життєдіяльності міста за період з 01.01.2017 по 28.07.2017
За даними надходження звернень громадян до комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва", викладено розподіл звернень відповідно до ТОП-10 найпроблемніших сфер життєдіяльності міста Києва за період  з 01.01.2017 по 28.07.2017. 
Розподіл надходженням звернень громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва» в розрізі ТОП-10 сфер (за 2015 рік)
Консолідовані показники діяльності комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» за 2015 рік відображають її динамічний розвиток. За період з 1 січня по 31 грудня 2015 року до Установи надійшло   665092 звернення стосовно усіх сфер життєдіяльності міста Києва. Відмічено, що кияни найчастіше зверталися з проблемами, які відносилися до житлово-комунальної сфери, транспорту та дорожнього господарства, соціального забезпечення та ін.
TOП-10 найпроблемніших питань порушених у зверненнях громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва» за період з 01.01.2015 по 31.12.2015
За підсумком надходження звернень громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва», найчастіше кияни зверталися з проблемами, які відносилися до житлово-комунальної сфери, а саме – відсутність гарячого водопостачання (66362 звернення), відсутність опалення (36793 звернення), незадовільний стан ліфтового господарства (29719 звернень), відсутність опалення по стояку (24095 звернень), відсутність освітлення у під’їзді за відсутності/несправності лампочок (21853 звернення) та ін.
Розподіл надходження звернень в розрізі ТОП-10 питань за період з 01.01.2015 по 31.03.2015
Найбільш актуальні питання, які турбували мешканців міста з початку року – відсутність гарячого водопостачання (14199 звернень), незадовільний стан роботи ліфтового господарства (9109 звернень), відсутність опалення (8624 звернення), відсутність освітлення у під’їзді за відсутності чи несправності лампочок (3731 звернення); незадовільна температура гарячого водопостачання (6372 звернення) та ін.
Розподіл надходженням звернень в розрізі ТОП-10 сфер (за 2014 рік)
Перше місце у рейтингу займають питання житлового господарства 82% (311313 звернення). На другому місці – питання транспорту та дорожнього господарства 7% (17608).  На третьому – зауваження, побажання та пропозиції по роботі, які надходили від киян – 3 % (11496 звернень). 
TOП-10 найпроблемніших питань житлово-комунального господарства за період з 01.01.2014 по 31.12.2014 
 За 2014 рік до КБУ "Контактний центр міста Києва" надійшло майже 170 тисяч питань з житлово-комунального господарства. Найбільш актуальні – відсутність гарячого водопостачання (52735 звернень), відсутність опалення (27260 звернень), незадовільний стан роботи ліфтового господарства (19938 звернень), відсутність опалення по стояку (12470 звернень), відсутність електропостачання (11706 звернень)  тощо. 
 
 


Адреса цієї сторінки: http://kievcity.gov.ua/content/statystyka-ta-analityka-rozglyadu-zvernen.html
При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.