Головна  →  TOП-10 найпроблемніших питань порушених у зверненнях за 2015 рік
TOП-10 найпроблемніших питань порушених у зверненнях громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва» за період з 01.01.2015 по 31.12.2015

За підсумком надходження звернень громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва», найчастіше кияни зверталися з проблемами, які відносилися до житлово-комунальної сфери, а саме – відсутність гарячого водопостачання (66362 звернення), відсутність опалення (36793 звернення), незадовільний стан ліфтового господарства (29719 звернень), відсутність опалення по стояку (24095 звернень), відсутність освітлення у під’їзді за відсутності/несправності лампочок (21853 звернення) та ін.

 

 

 
Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень