КМДА Київська міська державна адміністрація
Офіційний інтернет-портал


РОБОТА В КБУ "КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР МІСТА КИЄВА"
 

 Фахівець відділу впровадження та супроводу інформаційних систем та прийому звернень каналами електронного зв’язку

Вимоги до кандидата:
– Освіта – базова вища, вища;
– Знання пакету MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
– Знання ПК, впевнений користувач Internet;
– Знання основ документообігу та діловиробництва;
– Грамотне, вільне володіння українською та російською мовами;
– Швидка реакція, стресостійкість (емоціональна стабільність);
– Здатність та бажання до навчання;
– Інтерес до нових технологій та пристроїв.

Функціональні обов’язки:
– Прийом вхідних дзвінків на лінію технічної підтримки та обробка запитів в системі постановки задач JIRA;
– Навчання та послідуюче консультування внутрішніх та зовнішніх користувачів роботі он-лайн сервісів та програмних продуктів компанії;
– Підтримка та інформаційне наповнення БД;
– Підготовка та оформлення службових документів, листів;
– Участь в розробці технічних завдань та підготовці інструкцій для кінцевих користувачів;
– Участь в проектах компанії та тестуванні нових програмних продуктів і сервісів.

Ми пропонуємо:
– Офіційне працевлаштування;
– Заробітна платня – 6000 грн;
– Повна зайнятість;
– Стажування до 2-х тижнів;
– Збереження всіх соціальних гарантій та норм, відповідно до чинного законодавства України;
– Можливість професійного та кар’єрного зростання;
– Роботу в молодій амбіціозній команді;
– Зручний, затишному офісі в центрі Києва.

Прохання надсилати резюме на електронну пошту info@1551.gov.ua, із зазначенням назви посади в темі листа.

 Фахівець відділу прийому звернень 

Функціональні обов’язки:
– прийом вхідних дзвінків;
– реєстрація звернень заявників;
– надання консультацій заявникам (з широкого загалу питань, пов’язаних з життєдіяльністю міста);
– інформування щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.

Вимоги до кандидата:
– вища, середня або середня спеціальна освіта;
– вільне володіння українською та російською мовами – усною та письмовою.
– хороша дикція, володіння навичками ділового мовлення та етичного спілкування.
– впевнене користування ПК;
– швидкісний набір тексту;
– відповідальний підхід до роботи;
– комунікабельність (готовність спілкуватись з різними людьми);
– стресостійкість (емоційна стабільність).

Ми пропонуємо:
– офіційне працевлаштування;
– стажування – до 2-х тижнів;
– позмінний графік роботи;
– збереження всіх соціальних гарантій та норм, згідно чинного законодавства України;
– відпустка тривалістю 31 календарний день;
– можливість професійного та кар’єрного зростання;
– команда професіоналів та однодумців;
– комфортні та затишні умови праці;
– робота у центрі міста (ст. м. «Хрещатик»).

Прохання надсилати резюме на електронну пошту: info@1551.gov.ua (у темі листа необхідно зазначити «Оператор Call-centre»).

 

 

 


Адреса цієї сторінки: http://kievcity.gov.ua/content/vakansii.html
При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.