Головна  →  Новини  →  18 березня 2014

У Контакт-центрі проаналізували звернення громадян щодо санітарного стану міста

У Контакт-центрі проаналізували звернення громадян щодо санітарного стану міста

Питання благоустрою столиці, утримання в належному стані прибудинкових територій непокоять значну кількість громадян, які звертаються до Контактного центру міста Києва.

У вівторок під головуванням голови КМДА Володимира Бондаренка  відбулася  розширена апаратна нарада виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в приміщенні Шевченківської РДА. Зокрема, під час наради були розглянуті питання ефективної організації роботи з благоустрою та санітарної очистки територій Києва. Насамперед, приведення в належний стан столиці після зимового періоду експлуатації.

У Контактному центрі міста Києва було проаналізовано звернення громадян щодо питань благоустрою міста Києва, отриманих за період з 25.10.2013 по 17.03.2014, про що під час доповіді розповів директор установи Єгор Стефанович.

Так, дана сфера життєдіяльності міста займає третю позицію за кількістю звернень громадян та охоплює 5 % скарг від їх загальної кількості.

Здебільшого нарікання громадян стосуються незадовільного вивезення сміття з прибудинкової території, прибирання місць загального користування, вирізування (кронування) гілля дерев, укладання і ремонту асфальтного покриття та ін.

За кількістю звернень, що стосуються питання стану санітарної очистки та благоустрою території міста Києва, за період з 25.10.2013 по 17.03.2014 найбільше звернень надійшло до Шевченківської РДА (1265 звернень), Солом’янської РДА (990), Святошинської РДА (692) та Дніпровської (561).

У підсумку наради було зауважено, що з метою наведення загальноміського ладу в місті голова КМДА ініціює щосуботні толоки під час весняного двомісячника з благоустрою, який триватиме з 24 березня до 8 травня. у цей період місто прибиратимуть та озеленюватимуть після осінньо-зимового періоду. Долучитися до благоустрою столиці матимуть можливість усі мешканці Києва.

 

 

 

Перейти до списку ПопередняНаступна Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень