Головна  →  Новини  →  10 жовтня 2017

У Контакт-центрі відбулася «пряма лінія» з питань роботи громадського наземного транспорту

У Контакт-центрі відбулася «пряма лінія» з питань роботи громадського наземного транспорту

У вівторок, 10 жовтня, у Контакт-центрі відбулася «пряма лінія» за участю Литвинова Сергія Дмитровича, в.о. директора з транспорту комунального підприємства «Київпастранс».

Дзвінки від мешканців приймалися за номером «15-51» з 12:00 до 13:00. Зокрема, додзвонювачі звертались з питаннями щодо:

  • зменшення інтервалу руху громадського транспорту (автобусів маршрутів № 23, № 73, № 102; № 119; тролейбусів маршруту № 31; 37);
  • впровадження нових зупинок громадського транспорту (на автобусному маршруті № 69, вул. Жилянська, 85);
  • порушення правил під’їзду до зупинок (тролейбусів маршруту №1, № 11; автобусів маршруту № 20, № 27);
  • облаштування павільйонів очікування громадського транспорту (просп. Науки, 23 та просп. Науки, 24);
  • випадки порушень посадової інструкції водіями у міському громадському транспорті (зокрема, незадовільний стан уніформи у кондукторів);
  • збільшення кількості рухомого складу (трамваїв маршруту № 33); 
  • незадовільний технічний стан рухомого складу (автобусів маршруту № 104) та ін.

Також під час спідкування кияни повідомили про випадки незадовільного стану уніформи у кондукторів на деяких маршрутах громадського транспорту.

Загалом під час «прямої лінії» було зареєстровано 12 звернень та розглянуто 25 питань. Щодо всіх порушених питань додзвонювачам були надані вичерпні роз’яснення та коментарі.

Зауважимо, що відео з «онлайн» трансляції можна переглянути на сайті Контактного центру міста Києва, а також на офіційному каналі в Youtube.

Перейти до списку ПопередняНаступна Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень