Головна  →  Новини  →  8 липня 2014

Контактний центр міста Києва надає допомогу громадянам, які прибувають зі Сходу України та АР Крим

У зв’язку з ситуацією яка склалась в країні, починаючи з березня та протягом останніх місяців до столиці прибуває чимало мешканців з Автономної Республіки Крим та Східних Регіонів України, які потребують допомоги та підтримки столичної влади.

Фахівці Контактного центру міста Києва постійно проводять консультування громадян, які були вимушені покинути свої домівки, з різноманітних соціальних питань. За період з 01.03.2014 по 08.07.2014 було надано близько 5 тисяч консультацій. Серед питань, які турбують найбільше – місця для тимчасового проживання, пенсійне забезпечення, працевлаштування та влаштування дітей до навчальних закладів. 

У разі якщо питання порушені заявниками потребують більш детального опрацювання, фахівці установи реєструють звернення, які в режимі он-лайн направляються на опрацювання до Департаменту соціальної політики Київської міської державної адміністрації для оперативного реагування.

Зауважимо, що за період з 01.03.2014 по 08.07.2014 Контактним центром міста Києва було зареєстровано 1863 звернення з питань надання необхідної допомоги. За своєю структурою питання відносяться до:

– забезпечення житлом переселенців з Автономної Республіки Крим – 509;

– забезпечення житлом переселенців зі Східних Регіонів України – 535;

– пропозиції громадян стосовно надання допомоги переселенцям з АР Крим та Східних Регіонів України – 262;

– влаштування дітей в дошкільні та шкільні навчальні заклади – 63;

– працевлаштування – 29;

– та ін.

Зауважимо, що усі громадяни, які у зв’язку зі скрутним становищем прибувають до столиці з Автономної Республіки Крим та Східних Регіонів України мають можливість у будь-який зручний час звертатись за допомогою до Контактного центру міста Києва, на «гарячу лінію» установи.

Телефонні дзвінки від мешканців Автономної Республіки Крим та Східних Регіонів України приймаються цілодобово за коротким номером 15-51 та номером (044) 205-73-37 (з мобільного).

Перейти до списку ПопередняНаступна Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень