Головна  →  Новини  →  9 липня 2014

Контактний центр міста Києва вдосконалює ефективність каналів зв’язку з мешканцями

Контактний центр міста Києва вдосконалює ефективність каналів зв’язку з мешканцями

У середу, 9 липня, Віталій Кличко презентував «Програму першочергових кроків Київського міського голови». За його словами, основними пріоритетами в управлінні столицею є боротьба з корупцією, прозоре та ефективне використання бюджету на потреби киян, залучення інвестицій і співпраця з громадою при ухваленні рішень.

Щодо останнього, у столиці наявні широкі можливості для ефективних змін, які можливі за умов дієвої співпраці з громадою при прийнятті і виконанні рішень, а також врахуванні інтересів киян.

Зокрема, взаємна довіра влади і громади неможлива без ефективних каналів комунікації та постійного діалогу з киянами. Сьогодні однією із зручних форм такого зв’язку є Контактний центр міста Києва, який в  цілодобовому режимі приймає звернення громадян та в режимі «онлайн» направляє їх на розгляд до виконавців у відповідності по суті порушених питань.

Проте, на часі йде мова про серйозне вдосконалення реагування на ці звернення та робота над більшою ефективністю служби 1551. Це дозволить взяти під суворий контроль виконання заявок та перевірку скарг. Важливо, що реагування на скарги ляже в основу рейтингу районів, за яким визначатиметься успішність влади.

 

Перейти до списку ПопередняНаступна Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень