КМДА Київська міська державна адміністрація
Офіційний інтернет-портал


11 грудня 2014

10.12.2014 Найактивніший киянин

10.12.2014 Найактивніший киянин
У Контактному центрі визначають переможців конкурсу небайдужих мешканців столиці

Щодня і щогодини тисячі дзвінків та електронних звернень надходять до Контактного центру Києва. Саме тут мають найоперативнішу і, фактично, найдостовірнішу інформацію про проблеми міста. Нещодавно у комунальній бюджетній установі завершився незвичний конкурс на найактивнішого киянина, який протягом року найбільшу кількість разів звернувся до служби 15-51.

Як розповіли «Хрещатику» в КБУ «Контактний центр», за період проведення конкурсу «Найактивніший киянин», який тривав з 13.11.2013 по 13.11.2014 надійшло 567 764 звернення громадян. Зокрема 466 798 дзвінків оператори зареєстрували за коротким номером 15-51, ще понад сто тисяч скарг надійшло за допомогою офіційного веб-порталу Контактного центру міста Києва, мобільного додатку «КМДА 1551», урядової гарячої лінії тощо. Загалом за період проведення конкурсу в Контактному центрі столиці було зареєстровано 150 450 абонентів.

Для участі у конкурсі враховувалися звернення громадян, що надійшли до установи за допомогою: «гарячої лінії» 15-51 (з мобільного), (044) 205-73-37 (зі стаціонарного); офіційного веб-сайту www.1551gov.ua; електронної пошти info@1551.gov.ua або мобільного додатку «КМДА 1551». Переможців конкурсу нагородять наприкінці грудня 2014 року. Троє учасників, які за підсумками конкурсного відбору займуть I, II, III місця, отримають цінні призи — телефони Nokia 520. Також з кожного району столиці оберуть по одному найактивнішому мешканцю, який проявив небайдужість до найбільш важливих проблем свого району та міста Києва.

«Конкурс «Найактивніший киянин» вирішили провести, аби залучити якомога більше мешканців міста до вирішення конкретних проблем столиці, а також формувати свідоме ставлення громадян до подання звернень на розгляд міської влади. Адже ми оцінювали і те, як кияни відслідковують виконання їхніх звернень»,— розповіли у КБУ «Контактний центр».

Найчастіше мешканці столиці скаржилися на проблеми житлового господарства. Загалом сфера житлово-комунального господарства традиційний і безумовний лідер — 461 150 звернень, далі з великим відривом йдуть питання транспорту та дорожнього господарства — 19 039 звернень та перевірка дозвільної документації, демонтаж малих архітектурних форм та тимчасових споруд — 17 505 звернень.

Серед типових скарг на відсутність холодної чи гарячої води, непрацюючі ліфти, на невідремонтовані під’їзди трапляються доволі оригінальні дзвінки, які свідчать про небайдужість киян щодо свого життєвого середовища. Наприклад, напередодні Хеллоуїну чимало ресторанів та магазинів своїми креативними ідеями вганяли людей у паніку. Зокрема Вікторія Вікторівна з Дарницького району жахнулася, що у кафе на вулиці Мішуги на літньому майданчику у буквальному сенсі повісили манекени. У цьому ж районі власники іншого магазину, намагаючись створити атмосферу «хеллоуїнського» жаху, виставили у вітрині заляпану червоною фарбою труну.

Цікаво, що скаржаться кияни навіть на... бобрів. Так, на озерці, що на вулиці Драгоманова, сім’я гризунів нищить дерева, тож мешканці довколишніх будинків просять обтягнути дерева металевою сіткою. А буквально днями зателефонував киянин просто з вагону метро червоної лінії — помітив, що на Дніпрі (у Матвіївській затоці) до льоду примерзли лебеді, й просив допомогти птахам.

Источник: Хрещатик
Автор: Наталка Миколаєнко


Адреса цієї сторінки: http://kievcity.gov.ua/news/379.html
При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.