За даними надходження звернень громадян до комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" за період з 01.01.2017 по 28.07.2017, викладено розподіл звернень відповідно до ТОП-10 найпроблемніших сфер життєдіяльності міста Києва:
За той самий період сформовано звітність по ТОП-10 найпроблемнішим питанням з наступних сфер:
- житлового господарства:
- транспорту та дорожнього господарства:
- соціального забезпечення:
- сфери пропозицій, зауважень, побажань, претензій по роботі:
- охорони здоров’я та ветеринарної медицини:
- ГЛ «Функціонування МАФ»:
- зв’язку та інформатизації:
- правоохоронних органів та органів юстиції:
- торгівлі та побуту:
- освіти і науки: