Головна  →  Розподіл надходження звернень в розрізі ТОП-10 питань за період з 01.01.2017 по 30.11.2017

За даними надходження звернень громадян до комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" за період  з 01.01.2017 по 30.11.2017, викладено розподіл звернень відповідно до ТОП-10 найпроблемніших сфер життєдіяльності міста Києва:

За той самий період сформовано звітність по ТОП-10 найпроблемнішим питанням з наступних сфер:

  • житлового господарства:

  • транспорту та дорожнього господарства:

  • соціального забезпечення:

  • сфери пропозицій, зауважень, побажань, претензій по роботі:

  • охорони здоров’я та ветеринарної медицини:

  • ГЛ «Функціонування МАФ»:

  • зв’язку та інформатизації:

  • правоохоронних органів та органів юстиції:

  • торгівлі та побуту:

  • пенсійного забезпечення, ціноутворення, бюджету:

Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень