Головна  →  TOП-10 найпроблемніших питань у розрізі районів за період з 01.01.2017 по 28.07.20177
TOП-10 найпроблемніших питань у розрізі районів, порушених у зверненнях громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва»,
за період з 01.01.2017 по 28.07.2017

Аналіз надходження звернень громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва» свідчить, що   найбільше киян непокоїли питання, які відносилися до сфери житлово-комунального господарства, а  саме: відсутність гарячого водопостачання (37519 звернень), незадовільний стан ліфтового господарства (23250 звернень), відсутність освітлення у під’їзді за відсутності/несправності лампочок (9619 звернень) та ін.

Інформацію щодо ТОП-10 найпроблемніших питань, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва» викладено в розрізі районів міста Києва.

Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень