Головна  →  TOП-10 найпроблемніших питань у розрізі районів за період з 01.01.2017 по 30.11.2017
TOП-10 найпроблемніших питань у розрізі районів, порушених у зверненнях громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва», за період з 01.01.2017 по 30.11.2017

Аналіз надходження звернень громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва» свідчить, що найбільше киян непокоїли питання, які відносилися до сфери житлово-комунального господарства, а саме: відсутність гарячого водопостачання (90753 звернення), відсутність опалення (42189 звернень), незадовільний стан ліфтового господарства (38234 звернення), відсутність освітлення у під’їзді за відсутності/несправності лампочок (20191 звернення), відсутність опалення по стояку (17970 звернень) та ін.

Інформацію щодо ТОП-10 найпроблемніших питань, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва» викладено в розрізі районів міста Києва.

Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень