КМДА Київська міська державна адміністрація
Офіційний інтернет-портал


РОБОТА В КБУ "КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР МІСТА КИЄВА"
 

 Фахівець відділу прийому звернень 

Функціональні обов’язки:
– прийом вхідних дзвінків;
– реєстрація звернень заявників;
– надання консультацій заявникам (з широкого загалу питань, пов’язаних з життєдіяльністю міста);
– інформування щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.

Вимоги до кандидата:
– вища, середня або середня спеціальна освіта;
– вільне володіння українською та російською мовами – усною та письмовою.
– хороша дикція, володіння навичками ділового мовлення та етичного спілкування.
– впевнене користування ПК;
– швидкісний набір тексту;
– відповідальний підхід до роботи;
– комунікабельність (готовність спілкуватись з різними людьми);
– стресостійкість (емоційна стабільність).

Ми пропонуємо:
– офіційне працевлаштування;
– стажування – до 2-х тижнів;
– позмінний графік роботи;
– збереження всіх соціальних гарантій та норм, згідно чинного законодавства України;
– відпустка тривалістю 31 календарний день;
– можливість професійного та кар’єрного зростання;
– команда професіоналів та однодумців;
– комфортні та затишні умови праці;
– робота у центрі міста (ст. м. «Хрещатик»).

Прохання надсилати резюме на електронну пошту: info@1551.gov.ua (у темі листа необхідно зазначити «Оператор Call-centre»).

 

 

 


Адреса цієї сторінки: http://kievcity.gov.ua/content/vakansii.html
При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.