Головна  →  ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН  →  Як залишити звернення
Реєстрація звернення за допомогою  офіційного веб-сайту www.1551.gov.ua та мобільного додатку «КМДА 1551» 

1. Для того, аби отримати доступ до розширених можливостей сайту, а саме: звернутися з заявою, скаргою чи пропозицією до органу виконавчої влади або переглянути хід розгляду звернення, яке було залишене за допомогою веб-сайту, Вам необхідно пройти процедуру реєстрації (одноразово), попередньо ознайомившись з правилами.

2. Заповніть реєстраційну картку, вказавши e-mail, прізвище, ім'я,  по батькові,  місце проживання та ін.). Інформація про персональні дані заявників, направлених в електронній формі, зберігатиметься оброблятиметься з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
У разі, якщо Ви вже зареєстровані – авторизуйтеся, зазначивши Ваш e-mail та пароль.

 3. Стисло і чітко сформулюйте і опишіть суть проблеми. Будь-ласка, вкажіть всю необхідну інформацію – це дасть можливість максимально оперативно і ефективно опрацювати Ваше звернення. Обсяг звернення не може перевищувати 2 500 тисяч символів.  

Пам'ятайте, що звернення не приймається до розгляду,  якщо:

  • містить нецензурну лексику або образи;
  • порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів  виконавчої влади;
  • текст написано з використанням латиниці;
  • не вказані дані, які обов'язкові для заповнення картки заявника;
  • звернення не містить конкретних заяв, скарг, пропозицій.

Відповідно такі звернення можуть бути тільки прийняті до відома, відповідь по них не надається.

Увага! Просимо Вас не порушувати в одному зверненні декілька питань.

4. Вкажіть координати місцезнаходження проблеми на карті.

Звертаємо Вашу увагу, що на інтерактивній карті відображаються тільки ті звернення, які надійшли через офіційний веб-cайт Контактного центру (www.1551.gov.ua) та мобільні додатки (Android & iOS apps, Windows Phone & Windows 8).

Звернення направлені через електронну пошту та сторінку в соціальній мережі фейсбук не матимуть координатної прив'язки до місця проблеми.

5. До звернення ви можете додати фото, яке слугуватиме наочним підтвердженням проблеми (у форматах jpeg, jpg, gif, png, bmp, avi, flv, asf, mpg, mpeg, mp4, mkv, mov, wmv, 3gp, обсягом не більше  2 Мб). До звернення зареєстрованого за допомогою сайту  можливо додати до 8 файлів, через мобільний застосунок "КМДА 1551" – до 5 файлів. 

Фотографія не є обов'язковим атрибутом звернення, однак її наявність дозволить максимально оперативно відреагувати на проблемне питання заявника.

6. Шановні користувачі, звертаємо Вашу увагу, що при реєстрації звернень у Вас завжди є вибір між двох опцій: "Я згоден (а), що текст мого звернення та відповідь виконавця буде доступний іншим користувачам." і "Я не хочу, щоб текст мого звернення був доступний іншим громадянам".Така опція доступна і після реєстрації звернення.

7. Після відправки звернення потрапляє на перевірку модератору сайту.

Якщо Ваше звернення було заповнено коректно, модератор відправляє його на розгляд до органу виконавчої влади. В іншому ж випадку, на Ваш e-mail надійде лист з роз'ясненням причини відмови у розгляді.

8. Поточний статус та хід розгляду Вашого звернення ви можете відстежувати в особистому кабінеті. Також на Вашу електронну пошту будуть приходити повідомлення про зміну статусу Вашого звернення.

Крім того, в особистому кабінеті Ви можете бачити хто є виконавцем за Вашим зверненням, в який орган виконавчої влади воно спрямоване або було перенаправлено, в які терміни очікувати відповіді та безпосередньо, саму відповідь).

Після отримання відповіді від виконавця стосовно розгляду Вашого звернення, будь-ласка, протягом десяти днів підтвердьте або  спростуйте його виконання, шляхом зворотного зв'язку. Для цього

Вам на e-mail буде направлено лист з посиланням, за допомогою якого Ви зможете присвоїти зверненню статус «виконано» чи «не виконано».

Варто зауважити, у разі якщо від Вас у зазначений термін не буде отримано листа, то реєстраційну картку з даним зверненням буде знято з подальшого розгляду та направлено у архів. Якщо ж, на Вашу думку, проблема досі залишається не вирішеною по суті, пропонуємо Вам звернутися повторно.

Ми завжди раді Вам допомогти та чекаємо на Ваш дзвінок чи звернення.

 

Реєстрація звернення за телефоном «гарячої лінії» 15-51

1. Зателефонувавши за номером 15-51 (зі стаціонарного та мобільного*); (044) 205-73-37 (з міжміського), дочекайтеся з’єднання з оператором Контактного центру міста Києва.

2. Чітко і стисло опишіть суть проблеми, надайте необхідні дані для реєстрації (прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання та ін.).

3. Запам'ятайте номер звернення (реєстраційної картки), який Вам буде присвоєно, аби в подальшому  дізнаватися хід його виконання.

4. Після отримання від виконавця відповіді стосовно розгляду Вашого звернення з Вами може зв'язатися фахівець відділу зворотного зв'язку. Будь-ласка, повідомте його чи було фактично вирішено Ваше питання.


 * Безкоштовна послуга доступна для абонентів операторів мобільного зв’язку «Київстар», «Vodafone» та «lifecell».

 

 

Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень