Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:А-7457 (5710300)
Зареєстровано:9 Жовтня 2019
Тема звернення:Правила торговельного обслуговування населення
Відповідальний:Відділ торгівлі та споживчого ринку [Онофрійчук Петро Васильович], виконавець: Сергійчук С.А.
Дата контролю:24 Жовтня 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

06.10.19 я зробила замовлення в інтернет магазині Casta, відразу заплатила за нього онлайн,потім підібрала такий самий товар,але іншого кольору і відмовилась від першого( у мене встановлений мобільний додаток Casta), заплатила так само за другий товар. В додатку було зазначено,що перший відмінено, другий-замовлено. Наступного дня мені прийшло смс-повідомлення,що в пункті видачі мене очікують дві!! посилки. Я написала в Телеграмі оператору Casta і мені відповіли,що ,спочатку не було ніякої відміни, а потім,що я нібито зробила відміну,коли товар вже був на пакуванні(але в додатку цього зазначено не було і світилося,що товар відмінено,навіть коли він вже прийшов у відділення), а взагалі мені має бути всеодно,де знаходився товар на той момент,оператор запропонував зробити відміну ще раз,на що я,спитавши у нього,яку суму я отримаю назад,він відповів,що я отримаю за товар і доставку,я погодилася. Коли мій син прийшов у відділення за посилкою,йому видали знову ж таки дві!!! посилки, він одразу одну повернув, через кілька годин мені на картку повернулася сума лише за товар(48,00грн),а сума за доставку (25,00) повернена не була,я знову звернулася до оператора,на що мені відповіли,що я пізно зробила відміну,тому повинна заплатити за доставку. Я запитала у того ж оператора,куди мені звернутисядля того,щоб мені повернули кошти за послугу,яка була надана не з моєї вини,він надіслав мені адресу електронної пошти,я туди написала,а у відповідь-тиша, вже другий день. Тому я вимушена звернутися до Вас із скаргою та проясненням ситуації,чи маю я сплачувати за якісь недоліки роботи даного магазину.