Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-148 (5750730)
Зареєстровано:14 Січня 2020
Тема звернення:Питання, що стосуються опломбування лічильників ГВП
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:29 Січня 2020
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Доброго дня! Звертаюсь вдруге,так як пройшло майже пів року,а ситуація не зрушила з місця. Проблема залишилась,борг росте,почав звонити робот і нагадувати мені,що я ”боржник”. В грудні взяла за власний рахунок вихідний і пішла в ЖЕК, те що мною було побачено доходить вже до якогось абсурда.Люди приходять в пів 3ї ночі,пишуть списки,на 8годину ранку я була 57 в черзі,прийняли всього 46. І ось так день в нікуди. Я розумію,що крім мене це мало кого турбує,але я навіть не уявляю ,що мені з цим всім робити.Чекати,як мені відповіли в попередньому моєму зверненні,не приносить ніяких результатів. І вважаю,що і так достатньо минуло часу з 21.08.2019.
Попереднє звернення виглядає так:
”В 2018 році прийшов час повірки лічильника гарячого водопостачання,мною була виконана повірка з дотриманням усіх термінів,про що свядчать паспорт лічильника та свідоцтво про повірку. В нас встановленно бойлер,тому гарячим водопостачанням не користуємося. В липні місяці почала приходити квитанція з нарахуванням боргу за ГВ . Я звернулася в бухгалтерію,щоб з”ясувати чому так,на що мені було сказано,що мій лічильник якимсь чудом пропав з обліку.Хоча повірка його була зроблена в жовтні 2018 року,а в липні 2019 він чомусь пропадає.На що мені відповіли,що таке буває,це система.Потрібно зробити заявку на опломбування,на протязі місяця повинен був прийти інженер,попередньо зі мною зв”язавшись. Пройшов місяць ні дзвінка,ні інженера.Номер заявки №81235 від 21,08,19. Залишаю усне звернення на 1551 за №9-262972 але пройшло більше місяця і ні хто так і не приходить і не дзвонить,а борг росте. В меня маленька дитина,робота і не має змоги бігати в бухгалтерію ЖЕК кожен місяць для нагадування,що я є і чекаю,тільки тому,що це помилка ”системи”.
Хочу зрозуміти,що мені далі робити і чому взагалі так халатно відносяться до таких випадків,адже я справно плачу і виконую все що від мене потрібно.”