Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-161 (5751074)
Зареєстровано:14 Січня 2020
Тема звернення:Відсутність опалення
Відповідальний:Район теплових мереж ”Центр” []
Дата контролю:27 Січня 2020
Статус:Виконано
 
Текст звернення

13 січня 2020 року по вулиці Ф. Ернста, 12 було відключено гаряче водопостачання і теплопостачання.
Станом на 18-30 14 січня 2020 підключення будинку до тепла не відбулося. У контактному центрі Київтеплоенерго оператори повідомляють, що по цій адресі аварійних відключень немає і що будинки по вулиці Ф. Ернста підключено до теплопостачання ще вранці. Також сказали, що треба звертатись до свого ЖЕК.
ТОВ «ЖЕК Житлоексплуатація», яке обслуговує будинки по вул.. Федора Ернста, 12, 6 і 8 повідомляє, що тепла не буде до ранку 15 січня 2020 , а може і довше, так як Київтеплоенерго не подав тепло і немає тиску. Хочу зазначити, що були неодноразово ситуації, коли після відключення тепла воно вже подавалось, а працівники ТОВ «ЖЕК Житлоексплуатація» не вмикали у будинках.
Чому мешканці будинків повинні сидіти без опалення мульче доби, тоді як на законодавчому рівні закріплена норма, що аварії теплотрас в зимовий період повинні бути усунені протягом доби.
Прошу провести перевірку, хто винен в даній ситуації – постачальник тепла чи обслуговуюча компанія і накласти відповідне стягнення.