Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-30787 (4368877)
Зареєстровано:18 Червня 2017
Тема звернення:Неякісне ХВП
Відповідальний:Департамент експлуатації водопровідного господарства [Дараган В.М.]
Дата контролю:3 Липня 2017
Статус:На доопрацюванні виконавцем
  Перегляд на інтерактивній карті
Текст звернення

Якість води після її відключення

Кожного разу після коротко- чи довготривалого відключення води маємо таку її якість. Для того, щоб вода стала нормальною, треба довго тримати кран відкритим, а в цей час лічильник намотує літри/кубометри.

Це не є нормальним. Таку воду не те що длч приготування їжі не можна використовувати, нею ні прати, ні мити підлогу не можна.

Прошу забезпечити належну якість води, яка постачається в будинки. Відписки на кшталт "передали відповідальній організації" (водоканалу) не влаштовують. Прошу зробити запит на адресу водоканалу стосовно вжитих заходів.