Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-38808 (5685477)
Зареєстровано:7 Серпня 2019
Тема звернення:Технічне обслуговування систем тепло-, водопостачання та водовідведення і зливов
Відповідальний:ОД - 503 [Сагайдак Л.Г.], виконавець: Бутанец Марина Вікторівна
Дата контролю:22 Серпня 2019
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Після звернення до Гарячої урядової лінії, КМДА, Оболонської РДА, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКХ УКраїни, диспечерської служби Оболонського району з приводу того, що в моїй квартирі з крану холодної воді біжить крутий кип’яток, щ 19:00 06.08.2019 року головний інженер ЖЕКу 503 повідомив, що гарячу воду він відключив, а також обходив квартири у нашому під’їзді. Як виявилось під час спілкування з сусідами, незважаючи на те, що керівництво ЖЕКу запевняло, що ця проблема сталася через невірно кимось встановлений бойлер по нашому стояку, такі ж проблеми існують і в інших квартирах, що розташовані на інших стояках.
Тепер у моїй квартирі відключено гарячу воду.

Нагадую, що аналогічна проблема вже була 25.06.2019.

У мене все ще є питання - для того, щоби кінець кінцем усунути систематично виникаючу проблему ЖЕКу потрібно задяіяти надсучасні технології, чи все ж співроібники ЖЕКу будуть виконувати свою роботу, за яку вони кожного місяця отримують заробітню платню? Також я рахую, що проблема, що виникла, не є ординарної і може бути прирівняна до аварійної ситуації. І коли в моїй квартирі буде підключено гарячу воду?!

Чи можна проблеми вирішити до кінця дня 07.08.2019 чи задля її вирішення мені потрібно звертатися до Офісу Президента України?