Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-66921 (4649900)
Зареєстровано:14 Листопада 2017
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:Район теплових мереж ”Поділ” [Фоменко Олександр Валерійович]
Дата контролю:29 Листопада 2017
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Доброго дня!
23 жовтня я подавала скаргу К-57186 про відсутність гарячої води. З тих пір нічого не змінилось. За телефонами ЖЕК-505 338-31-27(приймальня) та 332-34-75(головний інженер), та телефонами керуючої компанії КП з обслуговування житлового фонду Оболонського району м.Києва з’єднатись з працівниками неможливо, у будь який час ніхто не бере слухавку. Вже тиждень я подаю заявки на сайті 1557.kiev.ua про відсутність гарячої води. Кожень день моя заявка на сайті закривається, але води до сих пір немає.
У меня запитання вже не про воду. Мені цікаво, навіщо створювати сервіси та вказувати телефони, які не працюють і не надають ніякої допомоги? У вкладенні скрін з сайту 1557.kiev.ua щодо моїх заявок та їх виконання.

Дякую!