Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:О-6541 (5687860)
Зареєстровано:14 Серпня 2019
Тема звернення:Питання нарахування плати за споживання ГВП (розрахунки за споживання ГВП
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:29 Серпня 2019
Статус:Чекає на перевіку заявником
 
Текст звернення

Я писав наступну скаргу на сайті ЦКС від 11.08.2019: ”Шановний мер, пане Кличко! 25.05.2019 за адресою бульвар Дружби народів, 27, кв. 64 проводилась повірка лічильників холодноі і гарячоі води. За послугу клієнт сервіс за 2 лічильники я заплатив 800 грн, отримуючи мінімальну пенсію. Не отримавши результатів, 25.06.19 я звернувся в ЦКС Печерського району для розяснень. Мені було повідомлено, що результатів в ЦКС ще немає і потрібно очікувати ще місяць. В базі результатів також не було, як мені повідомили. Через місяць, не отримавши на адресу результатів повірки, я знову звернувся до ЦКС Печерського району 22.07.19, де мені знов повідомили, що результати повірки відсутні, в тому числі і в базі, а отже я подав показники лічильників у паперовому вигляді у скриньку в ЦКС. Це при тому, що я заплатив на 100 грн більше, щоб нікуди не ходити! Тільки після моєі скарги на 1551 від 22.07.19 О-6366 та на сайті ЦКС, мені прийшла наступна відповідь від ЦКС на електронну адресу: ”Доброго дня!
За адресою б-р Дружби народів 27, кв. 64 сертифікати нам були передані 12.06, передані на кур’єрську службу 21.06
Інформацію про лічильники було внесено до програмного забезпечення.
Відповідно до інформації кур’єрської служби доставка сертифікатів заплановано на 24.07.2019
”. Результати повірки я отримав ТІЛЬКИ 26.07.19 і одразу замінив лічильники на нові. Тепер за липень 2019 мені приходить КОСМІЧНИЙ рахунок за холодну воду 574,53грн. Прошу перерахувати мені липень місяць згідно показань квартирного лічильника, адже результати щодо заміни лічильників я отримав 26.07 і за 4 дні відповідально здійснив заміну зі своєі мізерноі пенсіі. Тоді чому мені нарахували таку величезну суму за холодну воду за липень?”
На дану скаргу я отримав настпну відповідь від ЦКС від 13.08.2019, на мою електронну адресу: ”На жаль, нарахування в період повірки проводяться по показникам загальнобудинкового лічильника або по нормі (в разі відсутності або несправності загальнобудинникового лічильника). Підстав для перерахунку не має.” Хочу зазначити, що мені була надана некомпетентна відповідь, адже ПЕРІОД повірки лічильників був 25.05.2019 року, 1 день, адже повірка здійснювалась БЕЗ ДЕМОНТАЖУ. Я заплатив по системі ”Клієнт сервіс”, але дані отримав не через заявлені 45 днів, а через 62 дні і одразу провів заміну. Про який період повірки може йти мова, якщо мені лічильники не демонтували? Скільки часу мене як пенсіонера будуть вбивати некомпетентністю та небажаням вирішувати питання? Скільки ще мені необх