Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-4309 (5471357)
Зареєстровано:8 Лютого 2019
Тема звернення:Питання нарахування плати за споживання ХВП (розрахунки за споживання ХВП
Відповідальний:Розрахунковий департамент [Люлін В. О.], виконавець: Демура Олександр Юрійович
Дата контролю:25 Лютого 2019
Статус:Виконано
 
Текст звернення

скарга на самоуправство Київводоканалу. Сьогодні після тижня непрацездатності лічильників в особистому кабінеті споживача на сайті Київводоканалу, нарешті лічильник запрацював і я спробував внести покази. Але які махінації вчинили працівники водоканалу? Вони порахували середню норму споживання за рік і автоматично прокручують лічильник на цю норму. На якій підставі? Так, вони брехливо вказували норму в 107,9 кубів, в той час як в мене по факту спожито менше 103 кубів. Тепер же, коли я хотів встановити правильні покази, лічильник вже показує 115 кубів. При спробі змінити цифру сайт показує: http://prntscr.com/mi1d12
Можливо у працівників Київводоканалу є проблеми з логікою? То я їм поясню, що споживання води може зменшуватися, оскільки власники квартири можуть відїздити у відрядження, в інше місто, купувати якісну питну воду, використовувати холодну воду з крана гарячої води (дякувати ЖЕКу за таку якість і температуру). Вимагаю виправлення показників лічильника до 103 кубів і проведення відповідних перерахунків.