Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-8324 (5530021)
Зареєстровано:16 Березня 2019
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:Департамент соціальної політики [Крикунов Юрій Володимирович]
Дата контролю:2 Квітня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Скарга
щодо неможливості звязку за номерами тел на офіційному сайті та неотримання відповіді на скаргу до Департаменту соцполітики

16.02.2019р мною було надано скаргу на дії та бездіяльність посадових/службових осіб Управління праці та соціального захисту населення Печерського району в м.Києві .Рекомендованим листом , цінним з описом направлено 19.02.19. .Прийшло смс повідомлення Укрпошти від 20.02.2019 о 5-33 що відправлення чекає на отримання отримувачем у відділенні 165.
Додзвонитись за тел що зазначені на сайті КМДА https://dsp.kyivcity.gov.ua/content/kontakty.html , а саме (044) 404-00-78( фактично единий де є сігнал роботи) ,
497-56-44 Завідувач сектору звернень громадян, 408-39-74Секретар,
Ймовірно всі ( порядка 30 номерів, що зазначені на сайті) відключено від обслуговування оператором!!!

Неможливо додзвонитись та зясувати будь яке питання, тем більше соціально незахищеним громадянам, інвалідам , яки не мають грошей на поїздки безпосередньо до департаменту ,або не можуть іздити за станом здоровья, або цілодобово здійснюють догляд за інвалідами наприклад 1-ї групи А.

Я 19.02. 2019р звернувся зі скаргою на дії посадових осіб Управління праці Печерського району у звязку з невиплатою мені більш ніж за рік компенсації як особі, що здійснює соц послуги.
Просив надати відповідь, ,дав свій єл адлрес, тел, поштовий адрес. Відповіді немає. . Поштове відправлення з описом вложеного рекомендованим листом коштувало 38 грн,
Єлектронною поштою надісзані звернення з сканкопією підпису не приймаються департаментом до розгляду
Прошу
1. Відновити фцункціювання телефонів що вуазані в таблиці на сайті . Скорегувати дані сайту, стосовно неіснуючих номерів телефонів, щоб не вводити в оману киян, особливо соціально незахищених, яки місяціми намагаються якось зєднатись з департаментом соц політики.
2. Надати доручення , що до обовязколвого розгляду звернень громадян в єлектронному вигляді( попередній розгляд), так як в них може повідомлятись про необхідність термінового втручання органів влади/місцевого самоврядування. а також враховувати, що у осіб, з доходом у вигляді компенсації у розмілрі 30 грн ( за догляд за особою, який більше 80 років або за інвалідом 1 групи - 288грн) немає грошей на рогдруківку звернень, ксерокопіювання доказів, поштового відправлення тощо. , а вартість поштового відправлення перевищую розмір самої компенсації.
Прошу надати письмову відповідь ,

З повагою Пинчук