Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ш-3598 (4243689)
Зареєстровано:20 Березня 2017
Тема звернення:Ремонт та заміна електроприладів
Відповідальний:Підрозділ ”Київські електричні мережі” [Фоменко Олександр Валерійович]
Дата контролю:27 Березня 2017
Статус:На доопрацюванні виконавцем
  Перегляд на інтерактивній карті
Текст звернення

Шановні панове, прошу звернути увагу на це зверення. Це зверення робиться в додаток до звернень Ш-3435 від 17.03.2017 та Ш-3439 від 17.03.2017. Як зазначено в згаданих зверненнях 17.03.2017 виникла аварійна ситуація з електроживленням багатоквартирного будинку по вул. Володимирська 40/2 під”їзд 2 - з наявної інформації від працівників ЖЕКу та ПАТ ”Київенерго” перегорів кабель електроживлення будинку. Шляхом численних звернень, про що зазначено в зверенні Ш-3439 на цю проблему вдалося звернути увагу. Електроживлення відновили, за що щира подяка працівникам ЖЕКу за те, що не залишили без світла на вихідні. Але ! Його відновили у спосіб, який точно не передбачений проектними рішеннями будинку. В додатку дивіться фотографії кабелю у під”їзді будинку, який йде через дах до щитової у дворі. Закономірно виникають питання щодо безпеки та надійності такого рішення по підключенню і, очевідно, таке рішення не може бути постійнім підключенням. У зв”язку з цим прошу повідомити, коли будуть проведені необхідні ремонтні роботи по заміні пошкодженого кабелю електроживлення будинку та відновлення електроживлення будинку безпечним та надійним способом відповідно до проектних рішень? За наявної інформації зараз йдуть переговори між ЖЕКом та ПАТ ”Київенерго” щодо балансової належності пошкодженого кабелю.