Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-1055 (5475490)
Зареєстровано:11 Лютого 2019
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Щербина Андрій Анатолійович]
Дата контролю:26 Лютого 2019
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

06.02.2019


Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації

1. По зверненням саме до КМДА від 6 Лютого 2019  Я-950 невірно встановлений відповідальний .я. звернення не стосується «Питання нарахування плати за споживання ХВП (розрахунки за споживання ХВП»:
Звернення до КМДА
Скільки часу треба витратити щоб виправити очевидну помилку в рахунку та виявити, хто саме повинен це зробити? Скільки звернень треба відправити для цього? Подивимось.
Судячи з відповіді-анонімки на 31 Січня 2019  Я-794 знову направили це звернення замість КП «Київкомунсервіс» неналежній особі, а саме КК ”Центр комунального сервісу”, який теж на це вказує, але не звертаючись до КМДА, а надсилаючи відписку-анонімку «споживачу», мабуть з метою затягування процесу виправлення помилок у рахунку:

Відповідальний: КК ”Центр комунального сервісу” [Щербина Андрій Анатолійович]

Відповідь
Шановний споживач! Отже, для вирішення Вашого питання Вам необхідно звертатись безпосередньо до виконавця послуги КП «Київкомунсервіс»”Нарахування вартості вивезення сміття тепер здійснюватиметься не на квадратні метри, а з урахуванням кількості людей, що проживають, тобто зареєстровані у кожній квартирі»….

Однак з цієї відповіді зрозуміло головне, що КК ”Центр комунального сервісу” відомо, що нарахування незаконні, а також, що треба КМДА вказати КП «Київкомунсервіс», що нарахування суперечать методиці розрахунку сплати, але КК ”Центр комунального сервісу” відсторонюється від виправлення очевидних помилок і направляє відписку-анонімку.
Подальший текст відповіді просто сміття, бо не має ніякого значення, враховуючи, що відповідь вказує, що треба припинити нарахування т.я. в квартирі кількість мешканців «0».
Тепер треба саме КМДА розібратись, хто почав вказувати у рахунку норму на «1» особу при кількості «0» та здійснювати нарахування з порушенням методики, проконтролювати виправлення помилок самостійно вказаною особою (це не перерахунок за актом-претензією, а виправлення своїх помилок) у рахунку, анулювати незаконне нарахування, а не затягувати і не створювати фіктивну заборгованість.
Інформацію про результати розгляду звернення (в тому числі проведений перерахунку) належним чином підписану уповноваженою особою прошу надіслати на мою електронну адресу sergii_iarovyi@ukr.net.