Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-3648 (4804726)
Зареєстровано:8 Лютого 2018
Тема звернення:Незадовільна температура опалення
Відповідальний:Район теплових мереж ”Центр” [Фоменко Олександр Валерійович]
Дата контролю:23 Лютого 2018
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Звертаюсь до Вас із скаргою на бездіяльність працівників виробничого управління мікрорайону «Шулявка». В помешканні, де я проживаю, температура повітря нижче 17 градусів, оскільки в приміщенні кухні батареї центрального опалення абсолютно холодні, теплоносій не подається, в жилих кімнатах ледь теплі. В листопаді 2017 року був складений акт інженером Іриною Юріївною в моїй присутності, згідно якого температура теплоносія в батареї на кухні становила 31 градус, в приміщенні 17 градусів. І при цьому як свідчить так звана звітність, яку було надано у відповідь на мою скаргу в листопаді 2017 року до служби 1551, температура системи опалення при замірах на вході 65 градусів, на виході 45 градусів. Дивним чином, вода повертаючись з 9 поверху нагрівається з 31 до 45 градусів? 08.02.2018 року я подала заявку до диспетчерської служби Шевченківського району №3859246 про недостатнє опалення. За телефоном 0672397599 приймальні ЖЕКу Шулявка мені спочатку запропонували особисто приїхати до ЖЕКу писати заяву, потім погодились, що хтось підійде, а на уточнююче запитання «хто саме і коли» просто вимкнули телефон за принципом ”немає зв’язку - немає проблеми”. Через постійний холод в приміщенні мешканці нашої квартири хворіють на застуду та змушені лишатись вдома. І саме в той час, коли в нас є можливість прийняти комісію, працівники ЖЕКу просто зникають та відмовляються скласти Акт про неналежну температуру повітря. Вкотре прошу розглянути ситуацію з опаленням в нашому будинку та встановити факт про недостатню температуру приміщення (нижче 17 градусів) та скласти про це відповідний Акт.