Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-4047 (4809611)
Зареєстровано:12 Лютого 2018
Тема звернення:Перерахунок плати за відсутність опалення
Відповідальний:Розрахунки ПАТ ”Київенерго” [Фоменко Олександр Валерійович]
Дата контролю:27 Лютого 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Мною через сайт 1547 було прийнята пропозиція запрошення на участь у спільному знятті показників будинкового лічильника – мою згоду на запрошення було прдтверджено на сайті.
Ні того м-ця ні в минулому м-ці ні в наступному місяці представники теплопостачальної організації не зв’язалися зі мною, і не поспішали запрошувати на спільне зняття показників лічильника теплової енергії.
З огляду на вищенаведене зтверджую, що дії комунальників містять ознаки шулерства, що займаються приписами.
Від початку опалювального сезону мої батареї продовжують залишатися холодними. І не перевищують т-ру теплоносія: в грудні згідно акту №779, 24°С, а в січні згідно акту №869 21°С. Причому згідно ціх же актів на вході в будинок температура теплоносія складала близько 60°С.
Відповідальний підрозділом ”Київські теплові мережі” в особі Фоменко Олександра Валерійовича на моє звернення ”відзвітував” мені, що ”повітря в системі відсутне”.
Невже це все, що він знае про системи опалення та їх вади.
То я йому відповідаю, що ”краном маєвського” я і без нього вмію користуватись.
Щільність ілу в с-мі така що не висточає тиску подолоати ті повітряні корки.
Нехай, краще, допоможе позбавитись ілу із заілованих труб в системі опалення в 52-річчному будинку , від ілу і який добрався аж до 8 го поверху в нашому стояку. Про що я зняв відео.
Адже для цього потрібно лише бажання, шланг 3/4 і пів години на один стояк.
Між іншим, за опитуванням сусідів в них батареї, як мінімум, не холодні.
На мої неодноразові звернення Експлуатуюча компанія надаються відписки, які до мого звернення, що до відхилень в подачі до систем опалення не мають, ні якого відношення.
Причини і докази показникив відхилень і методом приведення їх до нормального стану мною були спрямовані до головного інжинера керуючої компанії.
Вони зтверджують, що теплоносій в такому стані вже прийшов від ”Київенерго”, Можливо, тоді чому темперетура батарей у мешканців будинку так різниться?
Як би був тиск належний з урахуванням коефіцієнта зношеності труб, та стан батарей відповідний то й на виході була б т-ра не 35°С а вище бо гідросистема долала б перешкоди значно легше.
Та й пошкоджень в доглянутому трубному гасподарстві було б значно меньше ніж по двічі на рік роскопувати для латання слабких місць на вході в дом.
Дешевше і легше зкорочувати інтервали профілактики трубного господарства в ”домах за 50” а ніж протягом всього літнього періоду займатись розкопками у дв