Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-4065 (4809841)
Зареєстровано:12 Лютого 2018
Тема звернення:Незадовільна температура опалення
Відповідальний:Район теплових мереж ”Центр” [Фоменко Олександр Валерійович]
Дата контролю:27 Лютого 2018
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Звертаюсь до Вас із скаргою на бездіяльність працівників ВОП «Шулявка», а саме директора Шевчук Т.В. та працівників керуючої компанії з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва. Опалювальний сезон в місті Києві розпочався в жовтні 2017 року. Будинок, де я мешкаю по вул. Ярмола, 6/8, був підключений після 24 жовтня 2017 року. Але фактично в помешканні, де я проживаю, працюють не належним чином, зокрема в приміщенні кухні батареї центрального опалення абсолютно холодні, теплоносій не подається, в жилих кімнатах ледь теплі. Починаючи з 30 жовтня 2017 року регулярно на сайті КМДА КБУ «Контактний центр міста Києва 1551 я направляю заяву про необхідність провести налагодження бойлеру системи теплопостачання (звернення Г-27861 від 30.10.17 р., Г-29221 від 07.11.17 р.). Хочу наголосити, що моє звернення містить прохання викликати працівників підрядної компанії, яка здійснює налагодження системи опалення та підключає бойлер, який розташований в технічному приміщенні (підвалі) будинку. Заявку має подавати керівництво ВОП «Шулявка». Без налагодження системи опалення та підключення бойлеру теплопостачання до квартир нашого будинку, зокрема квартири № 50 на останньому поверсі будівлі, де я мешкаю, не поступає. Але, чомусь саме це прохання керівництво не хоче бачити та зреагувати. Ще 16 листопада 2017 року я зареєструвала заявку №32561543 (прийняв оператор 50431) наступного змісту: «Прошу направити лист до СВП «Київські теплові мережі» ПАТ «Київенерго», як до виконавця послуг з постачання централізованого опалення» з проханням вжити необхідні заходи щодо нормалізації централізованого опалення, а саме: скласти Акт в присутності представників ВП «Шулявка» та СВП «Київські теплові мережі» ПАТ «Київенерго» про незадовільне опалення із проведенням замірів теплоносія». Станом на 12 лютого 2018 року бойлер не налагоджений. Про це свідчить простий приклад: при спуску води батареї в квартирі, де я мешкаю, за допомогою спеціального вентеля, встановленого сантехнічною службою ВОП ”Шулявка”, нагрів води значно покращується. Але вже за 10 хвилин по тому вони знов стають холодними. Це свідчить про відсутність циркуляції теплоносія належним чином, що забезпечує працюючий бойлер. Посилання на той факт, що обладнання знаходиться на балансі ПАТ АК ”Київенерго” не звільняє ВОП ”Шулявка” від обов’язку викликати компанію для наладки бойлера, оскільки ПАТ АК ”Київенерго” не приймає такі заявки від фізичних осіб-споживачів, а лише від ОБСЛУГОВУЮЧОЇ КОМПАНІЇ ВОП ”Шулявка”