Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Д-3371 (4810887)
Зареєстровано:12 Лютого 2018
Тема звернення:Технічне обслуговування систем тепло-, водопостачання та водовідведення і зливов
Відповідальний:ЖЕД - 110 [Бондар Наталія Володимирівна ]
Дата контролю:27 Лютого 2018
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Деякий час тому в нашому будинку відключали стояк холодної води, спускали воду та проводили ремонт. З того часу в моїй квартирі гуде центральний кран холодної води при кожному користуванні водою. Я зателефонувала до ТОВ ”Житловик-Плюс” із проханням вирішити цю проблему. У відповідь вони запропонували мені звернутися до диспетчерської служби Голосіївського району. Диспетчер повідомила, що я повинна особисто з’явитися до ТОВ ”Житловик-Плюс” та написати заяву на проведення платних робіт. Я повідомила, що мені 80 років, я є інвалідом, по вулиці ходити не можу. Тоді диспетчер сказала, що сама звернеться до ТОВ ”Житловик-Плюс”.
Через деякий час до мене в квартиру прийшов, як він себе назвав ”просто черговий сантехнік” без будь-яких інструментів. Він щось поколупав у кранах, причому ледь не зламав кран подання води до бачка унітазу, повністю перекрив кран холодної води, продемонстрував, що при перекритому крані нічого не гуде (аякже, якщо вода не йде, то і не гуде!), знову відкрив кран і пішов, нічого не зробивши.
Прошу вважати це звернення офіційною заявкою до ТОВ ”Житловик-Плюс” на проведення робіт з заміни крана подачі холодної води.