Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:І-1372 (4847392)
Зареєстровано:6 Березня 2018
Тема звернення:Незадовільна температура ГВП
Відповідальний:Район теплових мереж ”Поділ” [Фоменко Олександр Валерійович]
Дата контролю:21 Березня 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Доброго дня. З 2018-02-10 за моєю адресою недостатня температури ГВП в квартирі (з крану гарячої води йде ледь тепла вода) про що я залишила заявку на сайті ЖКГ за номером 3867053. Заявку було ”закрито” наступно дня, хоча ситуація з гарячим водопостачанням не змінилася. 2018-02-11 19:45:22 мною було подано заявку № 3868774 яку було ”закрито” 2018-02-11 19:52:31 (тобто за 7 хвилин). в підсумку мною будло зареєстровано 16 заявок, щодо недостатньої температури гарячої води, а також опалення (температура в квартирі 16С). Також мої звернення, щодо недостатньї температури ГВП і опалення зафіксовані в диспетчерській службі оболонського району № 3883760 від 2018-02-15, № 3891646 від 2018-02-18, № 3906807 і №3895285 від 2018-02-21. На даний момент ЖОДНОЇ роботи по усуненню даного питання х боку ЖКГ, окрім віртуального закриття заявок на сайті не було проведено. Єдине що мені повідомили: ”За Вашою адресою ”відсутнє зовнішнє обладнання” дзвоніть в ”Києвенерго” вирішуйте з ними”
Мої заявки, щодо виклику спеціаліста з ЖКГ, також були проігноровані.
Прошу вжити заходів щодо приведення неякісно наданих послуг до до того рівня за який я сплачую