Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Л-4626 (4857689)
Зареєстровано:12 Березня 2018
Тема звернення:Обслуговування та технічний стан каналізаційних колодязів
Відповідальний:ВОП ”Сирець” [Гаряга Олег Олександрович]
Дата контролю:19 Березня 2018
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

21 січня я відправляла скаргу (№ Л-1275) по проблемі ЗАБИВАННЯ КАНАЛІЗАЦІЇ на першому поверсі нашої квартири.Тричі за останні три місяця фекалії виливаються не тільки в ванну , а в житлові кімнати. В усьому домі ця проблема ТІЛЬКИ В ОДНІЙ НАШІЙ КВАРТИРІ, тому що тільки до нашого стояка приєднали комунікації приватної фірми,що знаходиться у підвалу нашого дому.Кожен раз сантехнік нашогр ЖЕКу пробиває трубу,тобто ЛОКАЛЬНО вирішує цю проблему.Головний інженер ЖЕКу не дає ніякої гарантії, що аварія не повториться, тому що РАДИКАЛЬНО проблему ніхто не верішує. Моя мама,літня жінка, боїться лишній раз вийти з квартири, щоб потім не зайти в повну фекалій.
Прошу якимось чином заставити ЖЕК виконати необхідні роботи по радикальному (технічному)усуненню проблеми, з гарантією її неповторення.Комунальні платежи ми платимо своєчасно.
На стан 12 березня до вирішення проблеми ніхто не приступив.

Скільки ще нам потрібно писати скарги в різні інстанції, щоб технічно забеспечити гарантію не повторення АВАРІЇ.