Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-9239 (4860040)
Зареєстровано:13 Березня 2018
Тема звернення:Не працює пасажирський ліфт
Відповідальний:Дільниця - 4 [Мондриївський Валентин Миколайович ]
Дата контролю:16 Березня 2018
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Доброго дня.

Доношу до Вашого відому той факт, що за адресою м. Київ, пр. Свободи 1-а в під’їзді №4 вже майже місяць не працює ліфт (з 15 чи 16 лютого). Обслуговуюча компанія (ТОВ ”Майстер Ліфт”) постійно переносить дати відновлення його функціонування (спочатку було 1 березня, потім - 8-ме, зараз обіцяють - 30-го березня).
В під’їзді проживають люди, які не виходять вже майже місяць на вулицю, оскільки не мають змоги рухатись сходами. Також є родини з малими дітьми, яким теж дуже важко підніматись сходами.
Відсутність позитивних зрушень в вирішенні даного питання протягом тривалого часу розцінюю як бездіяльність обслуговуючої і контролюючої організації, які несуть за собою порушення Закону України про Захист Прав Споживачів.
Згідно з Додатком 3 до пункту 2.1.5 Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 76 від 17 травня 2005 року Граничний термін ліквідації несправності ліфта з моменту виявлення несправності складає 1 добу.
Дана ситуація не є нормальною і потребує негайного вирішення. Згідно Закону України щодо доступу до публічної інформації прошу протягом 3х днів надати інформацію з переліком дій, які були виконані протягом даного місяця з метою ліквідації проблеми, точною датою відновлення і посприяти вирішенню даного питання якомога швидше.

Прошу надати відповідь на електронну пошту, вказану в реєстраційних даних заявника