Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-7105 (4860616)
Зареєстровано:13 Березня 2018
Тема звернення:Порив труб у підвальному приміщенні
Відповідальний:ЖЕД - 410 [Онофрійчук Петро Васильович]
Дата контролю:19 Березня 2018
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Аварія в другому /середньому/ під’їзді. Більше двох років маємо проблему в підвалі з трубами.

Останнім часом аварійники навіть не приїзджають. Ніхто нічого не лагодить. Тільки час від час засипають хлоркою труби. Сморід з першого по дев’ятий поверх стоїть нестерпний.

Сусіди звертались до ЖКГ. Так відповіли: це - проблема міських каналізаційних мереж.

В підвалі вже кілька років стоїть гнила вода. Місцевий слюсар час від часу щось там затикає ганчірками. Але. Гниють стіні, та вхідні двері. Гниє під’їзд. Наша дев’ятиповерхівка гниє!

UPD:

Отримав від вас ”гарну” відповідь... В радянський стилістиці: ”Для зміни системи сходу води необхідно проводити повну реконструкцію мережі, а це не передбачено структурою тарифу на житлові послуги і є роботами капітального характеру”.

Хотів би нагадати, Київ збирає чималі податки. Я - також завжди и регулярно сплачую ці податки. Вочевидь, місто й має на сплачені нами податки ”проводити повну реконструкцію мережі”!