Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-13720 (4914188)
Зареєстровано:16 Квітня 2018
Тема звернення:Не працює пасажирський ліфт
Відповідальний:ЖЕД - 407 [Прогонюк С.Т.]
Дата контролю:19 Квітня 2018
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Щонайменше з 16 год. 13.04.2018 в нашому під’їзді не працює ліфт. Кабіна ліфта знаходиться на першому поверсі, двері в кабіну відчиняються. однак ліфт не піднімається на жоден поверх. Ще 13.04.2018 мешканці під’їзду давали заявку в диспетчерську службу Дніпровського району про необхідність полагодження ліфта. 14.04.2018 (приблизно о 16 год.) моя дружина особисто звонила в диспетчерську службу Дніпровського р-ну та намагалась з’ясувати строки відновлення роботи ліфта. ЇЇ заявку зареєстрували та обіцяти протягом ДОБИ відновити роботу ліфта. Сьогодні, 15.04.2018 о 14:31 я особисто подзвонив в диспетчерську службу Дніпровського р-ну для з’ясування притання непрацездатності ліфта вже 3-тю добу, на що мені відповіли, що до сьогоднішнього дня ЗАЯВОК НЕ БУЛО!!! Мені відомо, що й інші мешканці під’їзду також давали заявки на ремонт ліфта.
В під’їзді проживає багато осіб похилого віку, батьки з малими дітьми, яких возять у калясках, та й інші мешканці, яким і спуск і підйом на свій поверх без ліфта дуже важкий. А диспетчерська служба Дніпровського р-ну чомусь не виконує свої обов’язки та ”губить” заявки на ремонт. І це вже не перший випадок. Скільки ж можна так ПОГАНО працювати!!!
Прошу розібратися з даним випадком.