Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ш-5327 (4915488)
Зареєстровано:16 Квітня 2018
Тема звернення:Робота циркуляційної системи
Відповідальний:Район теплових мереж ”Нивки” [Фоменко Олександр Валерійович]
Дата контролю:1 Травня 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Взявши до уваги дуже швидку, навіть раптову, відповідь на звернення Ш-5141, можна помітити, що відповідач або гадки не має про що говорить,або займається традиційним окозамилюванням. По-перше, ГВП відсутнє не по стояку, а повністю по всьому будинку; по-друге, ніякий доступ до квартири №6 не потрібен, тому що між 6-ю і 11-ю квартирами не існує стояків і перекриття взагалі; по-третє, сантехніки намагалися закрити заявку №4056637 на 1557, не вирішивши проблему, ще 10.04 , але мешканці не дали цього зробити; по-четверте, 12.04 сантехніки відвідали квартиру №7 і пішли, нічого не зробивши в зв’язку з відсутністю зварювального обладнання, яке, начебто, з’явиться 17.04. А будинок, тим часом, другий тиждень не має гарячої води і,крім того,ще отримає збільшені суми в рахунках за газ. Може нам ВОП”Сирець” компенсує цю різницю в рахунках від КиївГазЕнерджи? Нагадую, ми не маємо ГВП завдяки: по-перше, відсутності технічного обслуговування,(не перекриваються окремі стояки); по-друге, відсутності поточного ремонту,(спроби закрити невиконану заявку; посилання на відсутність зварювального обладнання). За вісім місяців з липня 2017 року будинок заплатив ~20000 грн. за техсервіс і ремонт сантехнічних внутрішньобудинкових систем! Куди пішли наші гроші, якщо при дрібній аваріїї весь будинок не має ГВП так довго? Чергова відповідь ні про що не зніме питання. Це - тільки початок з’ясування стосунків.