Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ш-5334 (4915874)
Зареєстровано:16 Квітня 2018
Тема звернення:Незадовільна температура ГВП
Відповідальний:ЖЕД - 4 [Каретко Володимир Олександрович]
Дата контролю:26 Квітня 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Минулого року(влітку) у нашому будинку робили ремонт комунікацій гарячого водопостачання та опалення.З того часу спостерігався дуже слабкий напор гарячої води .Десь з початку березня до цієї проблеми додалася проблема низької температури ,води,що подається до крану(не вище 40 с,і тільки за умови довготривалога ”спускання” води з крану гарячої води.Ситуація трішки покращилась з закінченням опалювального сезону,та ненадовго 1-2 дні все ніби стало на свої місця.Та з 12.04-температура в крані гарячої води майже така сама як і в холодної.Сусіди зверталися до жеку на минулому тижні,але ситуація ніяким чином не змінилася.Зважаючи на високі тарифи на комірне з постачання гарячої води,хотілося би мати послугу належної якості.Температура в крані в нашому будинку чи під’їзді не відповідає температурній нормі і за законом користувачі мають право не сплачуваим за таку послугу.Оскільки за внутрішні мережі відповідає ЖЕК ,прошу розглянутискаргу якнайшвидше.