Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:М-11727 (4918776)
Зареєстровано:17 Квітня 2018
Тема звернення:Не працює вантажний ліфт
Відповідальний:Дільниця - 3 [Кириленко В.П.]
Дата контролю:20 Квітня 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Повертаючись до звернення від 31 Січня 2018  М-3068, 13 Лютого 2018  М-4420, 24 Березня 2018  М-9088 та інших. Прошу уточнити:
1. Коли саме у квітні (див відповідь у зверненні від 24 Березня 2018  М-9087) планується поновити роботу вантажного ліфта?
2. Пан Крикун обіцяв перерахунок ”по складовій тарифу «технічне обслуговування ліфтів», що буде відображено в квитанції за житлово-комунальні послуги” (див. відповідь до звернення від 13 Лютого 2018  М-4420). Прошу уточнити в квитанції за який місяць відображено перерахунок, яку сумму вирахували за непрацюючий вантажний ліфт? Як саме зазначено в квитанції цей перерахунок?
3. За даними Інформаційно - аналітичної системи управління житловим фондом м.Києва https://www.municipal.kiev.ua/kiev/ згідно зазначених тарифів, за свою квартиру в 79м2 загальної площі, я сплачую за користування ліфтами 125 грн/місяць. Прошу уточнити як саме відбувається нарахування в наших квитанціях?
4.На цьому ж сайті бачимо, що технічний стан наших ліфтів задовільний. Те, що вантажний не працює з січня, а пасажирський наразі працює, але періодично виходить з ладу, означає ЗАДОВІЛЬНИЙ стан?
5. Яким чином відбуваться перерахунок за непрацюючий пасажирський ліфт? А непрацює він в середньому кілька днів на місяць (нагадую також за 3 тижні в січні, коли в будинку не працював і пасажирський також).
6. Сайт 1557 стверждую. що в будинку станом на 17.04.2018 проблем немає, все працює. (див вкладення) Щодо непрацюючого вантажного ліфта - жодної інфи.

Прошу надати відповідь на кожне запитання.