Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:І-2415 (4918909)
Зареєстровано:18 Квітня 2018
Тема звернення:Робота циркуляційної системи
Відповідальний:ВОП ”Покровська” [Гаряга Олег Олександрович]
Дата контролю:23 Квітня 2018
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Ми очікуємо реакції на скаргу яка повинна була бути розглянута ще 9 квітня. Коли нарешті відповідальні особи почнуть щось робити з приводу проблеми? вимагаю відповіді!!!

Номер звернення: І-1813 (4879570)
Зареєстровано: 25 Березня 2018
Тема звернення: Відсутність ГВП
Відповідальний: Район теплових мереж ”Центр” [Фоменко Олександр Валерійович]
Дата контролю: 9 Квітня 2018
Статус: В роботі

Текст звернення
9 березня 2018 року ми відправили Київенерго повідомлення на тему ”Відсутня гаряча вода/опалення”. Скарга була прийнята до розгляду. Отримали відповідь.

«Якщо Ви залишили свої правильні (діючі) контактні дані, ми дамо відповідь впродовж декількох днів (термін залежить від складності питання).»

Текст мого повідомлення був:

«3 лютого 2018 працівником Київенерго було зареєстровано мою телефонну скаргу на довготривалу відсутність гарячої води у кухні. Номер заявки 417002. Нам було обіцяно що на протязі місяця Київенерго здійснить перевірку несправності і повідомить нам про результат. На мої наполягання залишити номер телефону для контакту, отримав відмову. З цього зробив висновок що Київенерго і не планує нічого робити з приводу моєї скарги. Виявився правим. Жодного повідомлення від Вас. Я вимагаю відповіді.»

До сьогодні, 24 березня 2018, не отримано жодної відповіді. Вимагаю реакції .
З повагою, Д. Івать