Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:М-14545 (4963880)
Зареєстровано:16 Травня 2018
Тема звернення:Перерахунок та нарахування плати за інші види житлово-комунальних послуг
Відповідальний:ЖЕД - 901 (Залізничне) [Шкуро Максим Юрійович]
Дата контролю:31 Травня 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Організація ЖЕД 901 є виконавцем експлуатаційних і ремонтних послуг і зобов’язана надавати мені та іншим мешканцям будинку послуги, що відповідають „Порядку визначення нормативних витрат житлово-експлуатаційних організацій, пов’язаних з утриманням будинків і прибудинкових територій”.

Я свої зобов’язання виконую - регулярно і своєчасно сплачую платежі за послуги з утримання і експлуатації житлового фонду.

Організація ЖЕД 901 свої обов’язки виконує неналежним чином. Це виявилося у тому, що:
без попередньої заявки диспетчеру 1551 зовсім не робиться прибирання сходових клітин та підїздів №1 і №2 (ні сухе, ні вологе)!!!! Остання вологе прибирання було 30.03.2018 року також по зверненню на 1551.

Вказані порушення суперечать “Правилам користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями”.

На підставі викладеного і керуючись “Правилами користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями”, Законом України “Про захист прав споживачів”, Законом України “Про звернення громадян”, Законом України “Про інформацію”,
прошу: силами й засобами організації ЖЕД 901 усунути вказані недоліки, забезпечити якісне та своєчасне прибирання під”їздів та сходових клітин згідно встановлених норм та регулярності.
Зробити перерахунок оплати послуги за прибирання сходових клітин та під”їзду за період квітень 2018р.- 15.05.2018р., адже дані послуги я не отримала (звернення М 13208 від 03.05.2018р)