Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:М-14555 (4964109)
Зареєстровано:16 Травня 2018
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:Відділи «КП Керуючої дирекції» [Гаряга Олег Олександрович]
Дата контролю:31 Травня 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Оскільки не зрозуміло, чому моє звернення М-14437 (від 14 травня) до Керуючої компанії розписали на підрозділ ”Київські електричні мережі” іншої організації, повторно формую звернення:

Шановна Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва!

Надайте відповіді на два запитання:

1. Чи знаходиться електропроводка та/або електрощитові у будинку №6 на вулиці Ольжича (поза квартир, у парадних) на балансі Керуючої компанії або ж її підрядника?

2. Поясніть вашу відповідь на моє звернення М-12465 (від 24 Квітня 2018). Цитую вашу відповідь: ”В звязку з викладеним, виконавець послуги зобов’язаний самостійно повідомлювати споживачів (мешканців) про терміни та причини відсутності послуги електропостачання. ”

Тоді чому протягом багатьох років оголошення розвішували двірники, які відносяться до Керуючої компанії та її підрядників? І чому у ”Київенерго” (ДТЕК) кажуть, що розклеювання відповідних оголошень є вашою відповідальністю?