Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:В-7591 (4964425)
Зареєстровано:16 Травня 2018
Тема звернення:Претензії та зауваження до Центру комунального сервісу
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Саркiсова Екатирина Миколаївна]
Дата контролю:30 Травня 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Шановні панове!
Я сплачую комуналку через Приват-24. Я туди телефонував, вони кажуть, що всі дані поступають автоматично з Київенерго. По тел. 247-4040 дозвонитись неможливо, тому звертаюсь до Вас, бо не можу заплатити за ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ.
У розділі «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ВОДОВІДВЕДЕННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ» правильно вказані 2 лічильники гарячої води, тут платіж проходить.
Але у розділі «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ» вказано тільки 1 лічильник. Я додав другий, але система не проводить платіж. Пише, що кількість лічильників не відповідає встановленій 1.
Коли вхожу у Персональний кабінет на сайті Київенерго, система пише, що треба зареєструватись. При спробі зареєструватись система пише, що така реєстрація вже існує. Замкнене коло.
Доки Ви не заставите Київенерго навести лад, я не зможу заплатити за ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ.

Дякую.
З повагою
Ю. В. Василенко