Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-30087 (4964657)
Зареєстровано:16 Травня 2018
Тема звернення:Не працює пасажирський ліфт
Відповідальний:ЖЕД - 404 [Прогонюк С.Т.] виконавець: Найдьонова Г. А.
Дата контролю:21 Травня 2018
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Відповідальні виконавці:
КП «Керуюча компанія Дніпровського району у м. Києві»
ТОВ ««Укрліфтсервіс»

Не зважаючи на багато численні повідомлення диспетчеру ТОВ «Укрліфтсервіс» про непрацюючий пасажирський ліфт з 29.03.2018 року, а також звернення до колл-центру (звернення № 19414 від 01 квітня 2018 року), до цього часу пасажирський ліфт не працює. Тобто простої ліфта складає більше, ніж 45 діб.
Більше того другий ліфт (вантажній) працює максимум півгодини на добу протягом того же терміну.
КП «Керуюча компанія Дніпровського району у м. Києві» в особі начальника ЖЕД -404 взагалі на наші звернення не реагує. У тої же час оплата за утримання будинку стягується у повній мірі. Немає коригувань по статтях «витрати з технічного обслуговування ліфтів» та «витрати з енергопостачання ліфтів»!
Крім того, пунктами 9.7.13 та 9.7.14 Правил користування будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 року № 190 передбачається наявність таблички у кабіні, у разі внутрішнього керування, з інформацією із зазначенням ;
- назви ліфта (за призначенням);
- вантажопідйомності (із зазначенням допустимого числа пасажирів);
- реєстраційного номера;
- номера телефону для зв’язку з обслуговуючим персоналом або з аварійною службою.
Інформаційна табличка відсутня!
Неможливо визначити на якому поверсі знаходиться даний ліфт у даній момент, бо не горять лампочки.