Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-13284 (4968022)
Зареєстровано:18 Травня 2018
Тема звернення:Претензії та зауваження до Центру комунального сервісу
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович]
Дата контролю:21 Травня 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

До цього часу ЦКС не розробив нормальний порядок передачі показів лічильників гарячої води (і тільки пепедачі). Пропозиції цієї контори зводяться до пропозиції подзвонити на їхній телефон, або прийти у їхні центри. За телефоном додзвонитися неможливо, ну а кудись їхати і простояти в черзі цілий день - це смішно.
Запропонований особистий кабінет виконує тільки одну функцію - перенаправляє у якусь платіжну систему (власне як і ГІОЦ). Чому цей концерн (форма монополії) нав’язує мені спосіб оплати рахунків, та ще й на користь недолугому Ощадбанку. В Україні є ще один державний банк ПРива, який не стягує комісії з комунальних платежів, а ви його навіть не згадуєте як один із способів оплати.

Якщо при СПЛАТІ рахунків ще можна ввести покази лічильника ГВ, то як і де зафіксувати нульове споживання гарячої води????

Коли закінчиться це знущання з киян?