Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:У-1135 (4968248)
Зареєстровано:18 Травня 2018
Тема звернення:Претензії та зауваження до Центру комунального сервісу
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович]
Дата контролю:21 Травня 2018
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Шановні панове!
2 травня 2018 року КП ”Київтеплоенерго” перебрало на себе надання послуг населенню міста Києва за отримання гарячої води та централізованого опалення.
До цього цим опікувалося ПАТ «Київенерго». Сплачувати отримані послуги та, саме головне, надавати дані показники лічильників для сплати в наступному місяці можна було через особистий кабінет на сайті ПАТ «Київенерго». Вся процедура займала 5-10 хвилин і не забирала робочого часу ні платників отриманих послуг, ні працівників ПАТ «Київенерго».
На сьогодні на сайті КП «Київтеплоенерго» такої можливості немає. Залишається передавати дані через телефони Контактного центру 247-40-40 або особисто приходити до Центрів комунального сервісу. На жаль до Контактного центру додзвонитися неможливо! Це і не дивно, бо все населення міста Києва вимушено дзвонити по цьому номеру телефону. Особисто прийти до Центру комунального сервісу теж вкрай складно. Центри працюють в робочий час, відтак потрібно відпрошуватися з роботи, а це погано сприймається роботодавцями. Крім того, це забирає значний час як свідомих платників отриманих послуг, так і працівників Центрів.
Проблему має бути вирішено створенням спеціального програмного продукту на сайті КП «Київтеплоенерго», який би дозволяв сплачувати отримані послуги та надавати дані показники лічильників для сплати в наступному місяці. До цього часу передавати показники лічильників можна через Viber за встановленою КП «Київтеплоенерго» формою чи іншим шляхом.
Інформацію про обраний шлях надання даних показників лічильників КП «Київтеплоенерго» повинно оприлюднити на своєму сайті, сайті ПАТ «Київенерго», сторінці Facebook тощо.
Прошу терміново вплинути на керівництво КП «Київтеплоенерго». Населення зацікавлено в ритмічній роботі теплогосподарства міста. Не мешканці мають бігати за компанією з проханням взяти кошти за отримані послуги, а керівництво КП «Київтеплоенерго» має вжити усіх заходів для забезпечення чіткої і всім зрозумілої системи оплати послуг та надання для цього необхідних даних.
Про вжиті заходи прошу повідомити.